$SquawkBoxSubscriber.WindowTitle

$SquawkBoxSubscriber.CommentCount comments

#foreach ($Squawk in $SquawkBox)

:: $Squawk.CommentTitle

$Squawk.CommentBody

Posted $Squawk.CommentPostedDate by $Squawk.CommentPosterName ($Squawk.CommentPosterEmailAddress : $Squawk.CommentPosterURL)
[$Squawk.CommentPosterIPAddress : $Squawk.CommentPosterHostname]


#end
Add your comment

Name

Email

URL

Title

Comment

Close Window
/* Profile ----------------------------------------------- */ #profile-container { background:#999 url("http://www.blogblog.com/rounders2/corners_prof_bot.gif") no-repeat left bottom; margin:0 0 15px; padding:0 0 10px; color:#fff; } #profile-container h2 { background:url("http://www.blogblog.com/rounders2/corners_prof_top.gif") no-repeat left top; padding:10px 15px .2em; margin:0; border-width:0; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#fff; } .profile-datablock { margin:0 15px .5em; border-top:1px dotted #ccc; padding-top:8px; } .profile-img {display:inline;} .profile-img img { float:left; margin:0 10px 5px 0; border:4px solid #ccc; } .profile-data strong { display:block; } #profile-container p { margin:0 15px .5em; } #profile-container .profile-textblock { clear:left; } #profile-container a { color:#fff; } .profile-link a { background:url("http://www.blogblog.com/rounders2/icon_profile.gif") no-repeat 0 .1em; padding-left:15px; font-weight:bold; } ul.profile-datablock { list-style-type:none; } /* Sidebar Boxes ----------------------------------------------- */ .box { background:#fff url("http://www.blogblog.com/rounders2/corners_side_top.gif") no-repeat left top; margin:0 0 15px; padding:10px 0 0; color:#666; } .box2 { background:url("http://www.blogblog.com/rounders2/corners_side_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 13px 8px; } .sidebar-title { margin:0; padding:0 0 .2em; border-bottom:1px dotted #fa0; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#333; } .box ul { margin:.5em 0 1.25em; padding:0 0px; list-style:none; } .box ul li { background:url("http://www.blogblog.com/rounders2/icon_arrow_sm.gif") no-repeat 2px .25em; margin:0; padding:0 0 3px 16px; margin-bottom:3px; border-bottom:1px dotted #eee; line-height:1.4em; } .box p { margin:0 0 .6em; } /* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { clear:both; margin:0; padding:15px 0 0; } #footer div { background:#710 url("http://www.blogblog.com/rounders2/corners_cap_top.gif") no-repeat left top; padding:8px 0 0; color:#fff; } #footer div div { background:url("http://www.blogblog.com/rounders2/corners_cap_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 15px 8px; } #footer hr {display:none;} #footer p {margin:0;} #footer a {color:#fff;}

Wednesday, February 16, 2005

مارک

!دیدی از این آدمهای مارک دار
آره مارک دار. از این آدمهای که تمام سرتا پاشون پر از مارکهای مختلفه که اگر این مارکها رو ازشون بگیری یکهو تمام هویت و شخصیت و اعتماد به نفس و فکر و همه چیشون رو از دست میدن. یکهو خالی می شن مثل یک مجسمه شنی که با تلنگری فرو میریزه. اگر یک روز مارکش معلوم نباشه ضربه مهلکی می خوره. بطرز وحشتناکی شهوت خرید داره!آره شهوت خرید،شهوت مارک، واژه ای که بخوبی معرف این جور آدمهاست. انگار باید ظرف وجودش و اعتماد به نفسش رو با این مارکها پر کنه ولی هیچ وقت پر نمیشه چون اعتماد به نفسش ظرفه نه مظروف. شهوتی که هیچ وقت از چهره اش دور نمیشه
...نمیخواستم در مورد تک بعدی بودن صحبت کنم اما به اینجا ختم میشه. همش بخاطر همون تک بعدی بودنه و
اگر ازش بپرسی برای چی زندگی میکنی نگات می کنه و برای اینکه کم نیاره مارکش و بهت نشون میده ولی اگر بخوای آدرس تمام پاساژهایی رو که اجناس مارک دار میفروشن
!برات لیست میکنه و بغل بعضیاش تیک میزنه که اینا مارک دار ترن